Subject: Fwd: Soovime taotleda reklaamipaigaldusluba Varumaa Loomse kinnistule, Põhja-Pärnumaa valda.
From: "Halinga Restoran & Arcade" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 24 Jun 2026 21:56:20 +0300

---------- Forwarded message ---------
От: Halinga Restoran & Arcade <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Date: ср, 24 июн. 2026 г. в 21:52
Subject: Soovime taotleda reklaamipaigaldusluba Varumaa Loomse kinnistule, 
Põhja-Pärnumaa valda.
To: <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Soovime taotleda reklaamipaigaldusluba Varumaa Loomse kinnistule, 
Põhja-Pärnumaa valda.

Seoses põhimaantee laiendustöödega ei ole täpselt teada, kas olemasolev 
reklaam jääb tee kaitsevööndisse (ligikaudu 50 meetri kaugusele teest ,meil 
praegu näitab 42 m.) või mitte. Seetõttu on vajalik täpsustus ja 
kooskõlastus.

Praegune reklaam tuleb olemasolevast asukohast eemaldada. Uus asukoht on 
kavandatud Pärnu poole, mastide kõrvale, kus see ei sega liiklust ega ole 
ohtlik.

Oleme kinnistu omanikud .

Lisan vastuse Transpordiametist.

Tervitus

Lipud jäävad alles, pakutud reklaami koht peaks ka sobilik olema – jääb 
põhimaantee teekaitsevööndist välja, jääb eramaale ning ei jää ehitusele 
ette.

Iseenesest on ümberpaigutamine ka ehitaja pakutud tööde hulgas olemas. Kui 
õige aeg käes võetakse ühendust, räägitakse asukoht läbi ja paigutatakse 
ümber.

Samas kui on mingil põhjusel soov ise ümber paigutada, siis selle vastu ka 
midagi pole. Sellisel juhul on oluline viia plaan, uus asukoht looduses ja 
uued piiripunktid õigesti kokku, et kogemata uuesti ette ei jääks.

Tasub ka mõelda, kus see reklaam kõige paremini teavitaks potentsiaalseid 
kliente. Pakutud kohas jääb ta kergliiklustee kasutajatele ainult loetavaks.

Lugupidamisega

Mihkel Petuhhov

ehituse projektijuht

t: +37253936146

Transpordiamet

Teehoiuteenistuse lääne osakonna ehituse üksus

Halinga kohvik OÜ