Subject: RE: 20240702_EER2442-19JUL24_KL_EDL-009
From: "Diana Krotova" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jul 2024 18:40:14 +0300

Tere

Tagastan kooskõlastatult.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 17, 2024 1:50 PM
To: Diana Krotova <[email-masked]>
Cc: Eve Härm <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: RE: 20240702_EER2442-19JUL24_KL_EDL-009

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Diana Krotova <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, July 12, 2024 12:40 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Eve Härm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 20240702_EER2442-19JUL24_KL_EDL-009

Tere,

Juhin tähelepanu, et ajutise piiranguala kehtestamist peab kooskõlastama
ka Tartu ATC üksus.

Palun saada kooskõlastamiseks Tartu ATC üksusele ja AMC-le.

Tervitades

Diana Krotova

+372 58 07 06 01

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, July 12, 2024 12:25 PM
To: Diana Krotova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Eve Härm < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
Subject: FW: 20240702_EER2442-19JUL24_KL_EDL-009

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Roman Kulikov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, July 12, 2024 12:20 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Tartu Info < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: RE: 20240702_EER2442-19JUL24_KL_EDL-009

Tere.

Tehtud.

Lugupidamisega

Roman Kulikov | Lennujaama käitusjuht

+372 7309222, +372 53341488 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

 <http://www.tallinn-airport.ee> www.tallinn-airport.ee

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2030 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Tutvu Tartu lennujaamast toimuvate lendude ja lennugraafikuga lennujaama
<https://tartu.tallinn-airport.ee/> kodulehel.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Friday, July 12, 2024 9:35 AM
To: Tartu Info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 20240702_EER2442-19JUL24_KL_EDL-009

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palume kooskõlastust manuses olevale NOTAM taotlusele.

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Lauri Jaakson < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Friday, July 12, 2024 5:10 AM
To: KV Jagatud ÕV Airspace < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; AMC < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Tarmo Pihlak < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 20240702_EERXXXX-19JUL24_KL_EDL-009

Tere

Designaator on EER2442.

Tervitades

Lauri Jaakson

EANS

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: neljapäev, 4. juuli 2024 10:39
To: AMC < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Lauri Jaakson < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
Tarmo Pihlak < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: FW: 20240702_EERXXXX-19JUL24_KL_EDL-009

Tere

Palume tunnust alale:

A)EETU B)2407191200 C)2407191800

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXX ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 581433N0264707E - 581454N0264805E – 581308N0265128E –
581220N0264941E – 581433N0264707E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5331 2552

F)SFC G) 1000FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

From: Roman Kulikov < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 2, 2024 2:56 PM
To: KV Jagatud ÕV Airspace < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>; Tartu Info < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Cc: Lauri Jaakson < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: 20240702_EERXXXX-19JUL24_KL_EDL-009

Tere.

Lennujaama vaates ok, õhuruumi osas peab EANS enda arvamuse esitama.

Lugupidamisega

Roman Kulikov | Lennujaama käitusjuht

+372 7309222, +372 53341488 |  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

AS Tallinna Lennujaam

Tartu mnt. 101, Tallinn 10112

 <http://www.tallinn-airport.ee> www.tallinn-airport.ee

 <https://www.tallinn-airport.ee/ettevottest/keskkond/> Aastaks 2030 oleme
saavutanud süsinikuneutraalsuse.

Tutvu Tartu lennujaamast toimuvate lendude ja lennugraafikuga lennujaama
<https://tartu.tallinn-airport.ee/> kodulehel.

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, July 2, 2024 2:04 PM
To: Tartu Info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Lauri Jaakson < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>;
<mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: 20240702_EERXXXX-19JUL24_KL_EDL-009

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saime järjekordse taotluse piiranguala loomiseks EETU FIZi.

Enne, kui taotluse menetlusse võtame, küsin juba ette, kas antud ala
loomine oleks üldse võimalik.

A)EETU B)2407191200 C)2407191800

E)TEMPO RESTRICTED AREA EERXXXX ESTABLISHED DUE TO UNMANNED AIRCRAFT

ACTIVITY WI: 581433N0264707E - 581454N0264805E – 581308N0265128E –
581220N0264941E – 581433N0264707E.

PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE OBTAINED FROM TEL +372 5331 2552

F)SFC G) 1000FT AMSL

Lugupidamisega

Krista Valli

Ltn

Jaoskonnaülem

Õhuväe staap

Operatiivosakond (A3)

Õhuruumi planeerimise jaoskond

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.

*** AMETIALASEKS KASUTAMISEKS ***
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

This e-mail and any attachments may contain sensitive and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.