Subject: Ühispöördumine Vabariigi Valitsusele diislikütuse aktsiisi ajutiseks langetamiseks
From: "Krista-Maria Alas" <[email-masked]>
To: "Riigikantselei - RK" <[email-masked]>
Cc: "Info - RAM" <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 Apr 2026 09:44:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan ühispöördumise Vabariigi Valitsusele diislikütuse aktsiisi ajutiseks 
langetamiseks, mille on allkirjastanud Eesti Transpordikütuste Ühing, 
Autoettevõtete Liit, Eesti Rahvusvaheliste Autovedajate Assotsiatsioon, 
Eesti Logistika ja Ekspedeerimise Assotsiatsioon ning PROLOG – Eesti 
Tarneahelate Juhtimise Ühing.

Koopia Rahandusministeeriumile ning Majandus- ja 
Kommunikatsiooniministeeriumile.

Lugupidamisega

Krista-Maria Alas

Eesti Transpordikütuste Ühing // Estonian
Transport Fuels Union
Tegevjuht // Chief Executive Officer
 <mailto:[email-masked]> [email-masked] // 
+372 502 9983