Subject: Mahasõit riigiteelt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 25 Mar 2025 18:39:04 +0200

Tere!

Teie poole soovitas pöörduda Alard Tallo, et saada eelhinnang planeeritud
mahasõidu kavandamisele.

Loodi – Nõmme riigitee 24160 ääres asub Kõllu katastriüksus. Sellelt on
väljasõit maanteele, mis on väga piiratud nähtavusega Loodi poole, sest
tee on vastu hoonet.

Planeerime kasutusele võtta endist kõrvalhoonet (hetkel alles vundament,
ehitusprojekt valda esitatud), milleni paraku olemeasolevast mahasõidust
ei pääse.

Uurime võimalusi luua uus mahasõit (lisan joonise – oranz ring ümber)
kinnistu Nõmme poolsesse otsa.

Sellega paraneb oluliselt ohutus ja nähtavus mõlemas suunas.

Lugupidamisega

Anmar Pihlak

5066426

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.