Subject: RE: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.
From: "Marat Aljautdinov" <[email-masked]>
To: "Hedi Stenman" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>,Märt Muttika <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Apr 2025 15:22:02 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Allkirjastatud taotlus on manuses

Lugupidamisega,

Marat Aljautdinov

E-teenuste arendusjuht

Maardu Linnavalitsus

+372 6060 718

 <http://www.maardu.ee/> www.maardu.ee

Saatja: Hedi Stenman <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: esmaspäev, 7. aprill 2025 13:58
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Teema: FW: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere

Toodangu keskkonnas teenuse avamiseks palume saate alamsüsteemi omaniku 
(Maardu Linnavalitsus) poolne digitaalselt allkirjastatud avaldus (lisatud 
manuses).

Lugupidamisega

 <http://www.rik.ee/>

Hedi Stenman

Kliendihaldur

Klienditoe tiim

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.facebook.com/profile.php?id=100068614174252>

 <http://www.instagram.com/rikikad>

 <http://www.linkedin.com/company/centre-of-registers-and-information-systems>

 <http://www.rik.ee>   www.rik.ee

-----Original Message-----
From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 3, 2025 4:59 PM
To: RIK info <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Teenuse ligipääsu taotlus X-tee iseteenindus keskkonnast.

Tere!

X-tee iseteeninduskeskkonnast on saadetud ligipääsu taotlus Teie teenusele 
arireg/esindus_v2.

Ligipääsu soovitakse Teie teenusele: arireg/esindus_v2.

Ligipääsu taotletakse klient alamsüsteemile: 75011470/maardu-opis.

Ligipääsu soovitakse järgmistest X-tee keskkondades:

EE

Teenuse kasutamise eesmärk:

Operatiivteenuste infosüsteemi (OPIS) X-tee päringud

Taotleja kontaktid:

Nimi: MÄRT MUTTIKA

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Telefon: +372 6062700

Palume Teil otsuse langetamisel vastata otse taotlejale.

Parimat,

X-tee iseteeninduskeskkond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]