Subject: FW: Kolga-Pudisoo kõrvalmaantee (11268) - taotlus kiiruspiirangu kehtestamiseks
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 11:26:50 +0300

Saatja: Kaidi Jõesalu <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Saatmisaeg: neljapäev, 7. mai 2026 10:52
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Kolga-Pudisoo kõrvalmaantee (11268) - taotlus kiiruspiirangu
kehtestamiseks

Tere!

RMK kommunikatsiooni- ja turundusosakond taotleb luba kiirusepiirangu
kehtestamiseks Kolga-Pudisoo kõrvalmaanteel nr 11268  15. mail
ajavahemikul 10.00-15.00 riigimetsa alal avalikkusele suunatud
metsaistutuspäeva toimumise tõttu.

Taotlus on lisatud manusena.

Parimate soovidega

Kaidi Jõesalu

Kliendikanalite spetsialist

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 5304 3504

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.rmk.ee/> www.rmk.ee

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>