Subject: FW: 7.1-2254302-6 05.05.2025 Valjaminev kiri - Liiklusväline tegevuse luba
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 11:04:34 +0300

From: Kivi Erko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 22, 2026 9:37 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 7.1-2254302-6 05.05.2025 Valjaminev kiri - Liiklusväline
tegevuse luba

Tere

Lisan ka 5 aastase garantiikirja, mille laen EHR üles.

Lugupidamisega

Erko Kivi

+372 5414 2077

From: Kivi Erko
Sent: Monday, June 22, 2026 9:35 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: 7.1-2254302-6 05.05.2025 Valjaminev kiri - Liiklusväline
tegevuse luba

Tere

Seoses Tutermaa sidevõrgu (EHR kood 221484177) kasutusteatise eelnõu
(menetlus nr 549134). Edastan Teile igaks juhuks otse liiklusvälise
tegevusloa taotluse ja manused.

Esitasime selle taotluse Transpordiameti üldaadressile
([email-masked] <mailto:[email-masked]> ) tegelikult
juba 12.11.2025, kuid EHR-i märkuste põhjal tundub, et see ei ole kahjuks
Teieni jõudnud.

Lugupidamisega

Erko Kivi

+372 5414 2077

From: Kivi Erko
Sent: Wednesday, November 12, 2025 7:29 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: 7.1-2254302-6 05.05.2025 Valjaminev kiri - Liiklusväline tegevuse
luba

Tere

Esitan taotluse liiklusvälise tegevuse loaks seoses Tutermaal Telia
valguskaabli võrgu ehitamisega.

Lugupidamisega

Erko Kivi

Projektijuht

OÜ Connecto Eesti

Tuisu 19

11314 Tallinn

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+372 5414 2077

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee