Subject: FW: 23-75-51. Lagedi tee 26 elektrivarustus
From: Laur Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 17 Oct 2025 10:51:28 +0300

Tere

Palun registreerida minule täitmiseks.

Delta viit 7.1-2/25/15222-2

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Irina Gering <[email-masked]>
Sent: Friday, October 17, 2025 10:30 AM
To: Laur Kõiv <[email-masked]>
Subject: FW: 23-75-51. Lagedi tee 26 elektrivarustus

Tere.

Saadan teostusjoonise geoalusel ja ühe faili.

Peale teie poolt saadud arvamust, projekteerija vaatab kas saab kasutada
toru või korrigeerib projekti.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From: Laur Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: neljapäev, 25. september 2025 16:15
To: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: 23-75-51. Lagedi tee 26 elektrivarustus

Tere

Oleme esitatud materjalidega tutvunud ning palume projekti
korrigeerida/täiendada ning esitada lisaandmeid.

*	Palume esitada olemasoleva reservtoru kohta vastav
teostusmõõdistus (sügavuse andmed, reservtoru tugevuse andmed). Peale
teostusmõõdistuse esitamist on võimalik otsustada, kas antud toru ja toru
paiknemine vastab Transpordiameti nõuetele.
*	Palume esitada olemasoleva reservtoru kohta vastavad andmed
teemaal paiknemise seadusliku aluse kohta (IKÕ leping, vastav kokkulepe
vms).

*	Projekti asendiplaanil peavad olema ära näidatud tehnovõrgu
kaugused iseloomulikes kohtades teekatte servast ja tee teljest ning
teemaa piirist, avatud kaeve korral ehituskaeviku piirjooned ning nende
kaugused teekatte servast, teemaa ja riigitee kaitsevööndi piirid.

*	Asendiplaani joonistel tuua vähemalt riigitee kaitsevööndi
ulatuses välja tehnovõrgu paigaldustehnoloogia (lahtine või kinnine
meetod), sügavus ning kaitsetoru nõuded iga trassi lõigu kohta (nn noolega
kastis).

*	Avatud kaevikute (sh puurimiskaevikute) paiknemine ja kaugused ei
vasta Transpordiameti juhendile. Avatud kaevikud ei tohi olla tee nõlva
alumisele joonele lähemal kui 1,0 m või nõlva puudumisel teekatte servale
lähemal kui 3,0 m, eriti kitsastes oludes lähemal kui 2,0 m. Avatud
kaeviku serva vähim kaugus kraavi välisnõlvast on 1,0m. Eeltoodud nõude
täitmisel tuleb arvestada tehnovõrgu rajamissügavust ja mulde
varisemisnurka (kaeviku sügavus, varisemisnurk 1:1).

Palume edastada lisaandmed ja komplektne täiendatud projekt, kas minu
e-mailile või [email-masked] <mailto:[email-masked]>
.

Juhime tähelepanu, et uute materjalide esitamisel võib märkuseid ning
asjaolusid lisanduda.

Parimate soovidega

Laur Kõiv

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

55901417

Teelise 4 / 10916 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Irina Gering <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Wednesday, September 10, 2025 10:30 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: 23-75-51. Lagedi tee 26 elektrivarustus

Tere.

OÜ Pluvo Eesti tegeleb  Lagedi tee 26 elektrivarustuse projekteerimisega
Elektrilevi OÜ tellimusel.

Palun kooskõlastada elektrivarustuse lahendus.

Lugupidamisega

Irina Gering

Kliendihalduse spetsialist

mob +372 5919 7247 | e-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee