Subject: Ed: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Gea Metus" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Jul 2026 10:42:33 +0300

Tere

Palun registreerida.

Lugupidamisega

Gea Metus

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+372 5197 5317

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Ehitisregistri menetluskeskkond <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 28. juuli 2026 09:54
Adressaat: Gea Metus <[email-masked]>
Teema: Palume teie kooskõlastust eelnõule

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Anija Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/05082 
aadressile Harju maakond, Anija vald, Aegviidu alev, Pärna tn 1, Harju 
maakond, Anija vald, Aegviidu alev, Pärna tn 1, Harju maakond, Anija vald, 
Aegviidu alev, Pärna tn 1 // 1a (Koolimaja, Abihoone, Elektriauto 
laadimistaristu ) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus:

Palun avage eelnõu 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27950809> e-ehituse 
keskkonnas (menetlus nr: 547896), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest 
vastutav kasutaja ja kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Anija Vallavalitsus) või menetleja (KALEV LAAST) poole.