Subject: FW: Saru sideprojekt, projekti muudatus
From: "Peeter Uibo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 11:52:54 +0300

Registreerimiseks eraldi asjana, mitte selle asja 
<https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/97e49ab0-23b2-4bc8-bf55-ecf401faa940> 
https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/97e49ab0-23b2-4bc8-bf55-ecf401faa940 
juurde.

From: Tanel Drenkhan <[email-masked]>
Sent: Friday, September 19, 2025 9:38 AM
To: Peeter Uibo <[email-masked]>
Subject: Re: Saru sideprojekt, projekti muudatus

Tere

Tõstsin projekti muudatusele TJ peale.

Lugupidamisega

Tanel Drenkhan

53305872

On Fri, Sep 19, 2025 at 7:43 AM Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Kas sa saaksid palun teostusjoonise ja muudatuse dwg-le kokku tõsta?

From: Tanel Drenkhan <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, September 16, 2025 3:39 PM
To: Peeter Uibo <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Saru sideprojekt, projekti muudatus

Tere

Saadan asendiplaani joonise ning teostusjoonise

Lugupidamisega

Tanel Drenkhan

53305872