Subject: RE: Liiklusväline teabevahend
From: <[email-masked]>
To: "'Jaan Saia'" <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 27 Feb 2024 13:36:43 +0200

Tere,

Saadan tõestuspildi teabevahendi eemaldamise kohta.

Tervitades/Best regards,

Georg Kaasik

Tegevjuht/CEO

GKR Trade

+372 5522443

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Vaata ka/ Check also:

 <https://www.gkr.ee/>

From: Jaan Saia <[email-masked]>
Sent: Thursday, February 22, 2024 2:30 PM
To: [email-masked]
Subject: RE: Liiklusväline teabevahend

Tere

Tänan teavitamast.

Kui plakat eemaldatud siis saatke teavitus selle kohta
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, February 22, 2024 2:17 PM
To: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: info transpordiamet <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Liiklusväline teabevahend

Tere,

Annan teada, et oleme nüüdseks olnud teabevahendi rajaja Männiku Wakeparki
haldava ettevõttega Bydgoszcz OÜ ühenduses ning jõudnud seisukohale, et
mingil põhjusel on nendepoolt jäänud teabevahendi kasutamise kohta
transpordiamet teavitamata. Eemaldame hetkel plakati aga saime ettevõttega
kes eemaldamist/paigutamist teostab kokkuleppe hiljemalt järgmiseks
kolmapäevaks 28.02. Ehk siis palume omaltpoolt ajapikendust eemaldamise
osas kuni 29.02

Suured tänud juba ette!

Tervitades/Best regards,

Georg Kaasik

Tegevjuht/CEO

GKR Trade

+372 5522443

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Vaata ka/ Check also:

 <https://www.gkr.ee/>

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 2:41 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: RE: Liiklusväline teabevahend

Tere

Teade on mõeldud sellele kelle kohta on teave teabevahendil ja
teabevahendi eemaldamise eest vastutab kirja saaja.

Millistel tingimustel võib riigitee kaitsevööndis liiklusvälist teavet
paigaldada on sätestatud Liiklusseadus § 53

Miks Teie koostööpartner ei teavitanud Teid sellest, et antud kohas teabe
paigaldamine tuleb kooskõlastada riigitee omanikuga, peab selgitama Teile
rajatise omanik.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>  <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, February 21, 2024 1:49 PM
To: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Liiklusväline teabevahend

Tere Jaan,

Aitäh pöördumise eest! Täpsustan kõigepealt, et tegu ei ole meie rajatud
liiklusteabe vahendiga vaid Männiku Wakeparkile kuuluva reklaamtahvliga
kuhu on jäänud suvehooajast meie plakat peale.
Ehk siis kas asi on hetkel reklaamplakatis tee ääres või reaalselt kogu
rajatises? Usun, et peate sellel teemal hoopis suhtlema Männiku Wakeparki
haldava ettevõttega: Bydgoszcz OÜ

Jään selgituste ootele.

Tervitades/Best regards,

Georg Kaasik

Tegevjuht/CEO

GKR Trade

+372 5522443

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Vaata ka/ Check also:

 <https://www.gkr.ee/>

From: Jaan Saia <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, February 20, 2024 1:34 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Liiklusväline teabevahend

Tere

Teie andmetega liiklusväline teabevahendid on paigaldatud ilma riigitee
omanikuga kooskõlastamata riigitee nr 11340 Tallinna – Saku km 6,086
riigitee kaitsevööndisse sõidutee äärest 14 meetri kaugusele. Riigitee
kaitsevöönd ulatub äärejoonest 30 meetri kaugusele.

Eelkirjeldatud  liiklusvälised teabevahendid on vastuolus liiklusseaduse §
53 . Nimetatud paragrahvi lg 1 järgi annab liiklusvälise teabevahendi
paigaldamise loa tee kaitsevööndisse, tee omanik. Loa saamiseks tuleb
taotlejal esitada teabevahendi joonis ja paigutuse skeem.

Liiklusvälise teabevahendi omavolilise paigaldamisega seotud väärteo
kohtuväline menetleja on liiklusseaduse kohaselt Transpordiamet. Teele või
tee kaitsevööndi alale liiklusvälise teabevahendi paigaldamise eest tee
omaniku loata karistatakse juriidilist isikut Liiklusseaduse § 2615 lg 2
kohaselt rahatrahviga kuni 3200 eurot.

Kohustame Teid  eemaldama eelpool nimetatud teabevahendid liiklusseaduse §
53 lg 8 alusel riigitee teemaalt hiljemalt 23.02.2024. a

Selgitus omavolilise tegevuse kohta ja teavitus teabevahendite
eemaldamisest saatke Transpordiametile aadressil  [email-masked]
<mailto:[email-masked]>   hiljemalt 26.02.2024.a.

Lugupidamisega

Jaan Saia

liikluskorraldaja

Põhja osakond

korrashoiu ja liikluskorralduse üksus,

tel. +372 565 27 80