Subject: Vajadus Päästeameti hinnangu järele
From: "Koikkula kodu" <[email-masked]>
To: PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 18:45:02 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

MTÜ Valga Abikeskus valmistab ette ruume, et hakata pakkuma ööpäevaringset 
erihoolekandeteenust autismispektrihäirega inimestele aadressil Pargi tee 2, 
Koikküla, Valga vald, Valga maakond. SKA kodulehel on kirjas, et tegevusloa 
saamiseks on vajalik esitada:

8. Teil peab olema päästeameti tõend teenuse osutamise ruumide vastavuse 
kohta tuleohutusnõuetele (v.a. töötamise toetamise teenuse osutamisel ning 
juhul, kui igapäevaelu toetamise teenust või toetatud elamise teenust 
osutatakse teenust saava isiku eluruumides). Päästeameti tõend on vajalik 
esitada juhul, kui tegevusloa menetlejal ei ole võimalik tuleohutusnõuetele 
vastavust kontrollida muul viisil (ehitisregister, kasutusotstarve, 
kasutusluba jne).

Mida täpselt on vaja teha Päästeameti hinnangu saamiseks? Meie 
ehitusprotsess ja ettevalmistused on lõppjärgus. SKAga on kokku lepitud, et 
esitame tegevusloa saamiseks vajalikud dokumendid esimesel võimalusel, sest 
luba on vaja juba 1. augustiks.

Oleme tänulikud kiire vastuse ja juhtnööride eest.

Lugupidamisega

Monika Rogenbaum
MTÜ Valga Abikeskus
Koikküla kodu
tel 518 2380
e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>