Subject: [POTENTIAL PHISHING] Kutse 16. septembril Tallinnas toimuvale valdkondadeülesele patsiendiohutuse konverentsile
From: "Tuuli Seinberg" <[email-masked]>
To: "Tuuli Seinberg" <[email-masked]>
Date: Wed, 3 Sep 2025 11:34:07 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head koostööpartnerid!

Olete oodatud 16. septembril Tallinnas (Superministeeriumi hoone, Tamme
saal) toimuvale konverentsile, mille fookuses on patsiendiohutus. Ohutu
terviseteekond nõuab kõigi osapoolte panust ja mõistmist - selleks
ootamegi teid kõiki ühte saali või veebiruumi, et kuulata ära, jagada
mõtteid ja muresid ning otsida lahendusi.

Oleme väga tänulikud, kui jagate kutset ka enda võrgustikes. Manuses on
kava ning konverentsi avaslaid, mida võib jagada. Registreerimislink koos
kavaga on siin: https://forms.gle/RaDaZTrd6gxgQRFd8

Küsimuste korral vastame meeleldi.

Korraldajate nimel,
Tuuli Seinberg

Tuuli Seinberg

Nõunik | Eesti Puuetega Inimeste Koda

Policy Officer | Estonian Chamber of Disabled People

  tuuli.seinberg <mailto:[email-masked]> @epikoda.ee
<mailto:[email-masked]>

+372 54010461

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>