Subject: Päikeseelektrijaama ehitusluba Tammuru külas
From: "Marthen Kummer" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 7 Oct 2024 14:25:45 +0300

Tere!

Saadan teavituskirja Enery Estonia OÜ-le väljastatud ehitusloa osas
Transpordiameti hallatavatel teede läheduses, eeldatavasti küll on
Transpordiamet antud ehitusloa menetlusega juba kokku puutunud ja kursis.
Pärnu Linnavalitsus on väljastanud kuuele kinnistule päikeseenergiajaama
rajamiseks ehitusloa. Kinnistud on Nimmi (56801:005:0022), Kubja
(56801:005:0001), Karjalauda (56801:005:0053), Ojamaa (56801:005:0076),
Konksu (56801:005:0078) ja Kusti (56801:005:0051)

Ehitusloa täpsema sisuga saab tutvuda Ehitusregistris, lingil
https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/document?docNr=2412271/00583.
Ehitusloa dokumendi number on 2412271/00583. Manuses on
päikeseenergiajaama üldplaan.

Kiri on mõeldud teavituseks ja sellele vastama ei pea. Kui Teil on
kommentaare või küsimusi, siis palun minuga ühendust võtta.

Lugupidamisega,

Marthen Kummer

Juhatuse liige & arendusjuht

Enery Estonia OÜ

M: +372 5588905

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.