Subject: RE: Riigilõivuseaduse muutmise eelnõu
From: Eesti Korteriühistute liit <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium Delta"
Cc: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 26 Jun 2024 16:25:42 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere.

Edastan Eesti Korteriühistute Liidu vastuskirja riigilõivuseaduse muutmise 
eelnõule.

Lugupidamisega

Maire Jõenurm

sekretär

EKÜL

6275740

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, June 7, 2024 9:02 AM
To: Harju Maakohus Tallinna kohtumaja <[email-masked]>; Pärnu 
Maakohus <[email-masked]>; Tartu Maakohus <[email-masked]>; 
Viru Maakohus <[email-masked]>; Tartu Halduskohus 
<[email-masked]>; Tallinna Halduskohus <[email-masked]>; Tartu 
Ringkonnakohus <[email-masked]>; Tallinna Ringkonnakohus 
<[email-masked]>; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing <[email-masked]>; Tartu 
Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste 
Instituut <[email-masked]>; Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti 
Korteriühistute Liit <[email-masked]>; Eesti Suurettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon 
<[email-masked]>
Subject: Riigilõivuseaduse muutmise eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 1. juuliks

Link EISi 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/192be41f-3021-4801-85f2-c3528b64f909

Pealkiri: Riigilõivuseaduse muutmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 06.06.2024

Registreerimise number: 8-1/4712-1.

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee> www.just.ee