Subject: RE: Kiri Reklaami kooskõlastus Laanemetsa tee 5, Soodevahe küla, Rae vald, Harju maakond
From: "Leanika Bauman" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 23 Oct 2025 11:26:14 +0300

Tere

Edastan pildi paigaldatud teabevahendist, millel on näidatud kaugus 
riigiteest.

Registreerimise number: 7.1-6/25/17860-2.

Heade soovidega

Leanika Bauman

Domus Kinnisvara

Büroojuht/personalispetsialist

    <tel:+3725623%207594> 5623 7594

    <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://domus.ee/?utm_source=email&utm_medium=signature&utm_campaign=muujahinda>

 <https://www.facebook.com/domuskinnisvara/> 
<https://www.instagram.com/domus_kinnisvara/> 
<https://www.tiktok.com/@domus_kinnisvara> 
<https://www.youtube.com/user/Domuskinnisvara>

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 23. oktoober 2025 09:58
To: Leanika Bauman <[email-masked]>
Subject: Kiri Reklaami kooskõlastus Laanemetsa tee 5, Soodevahe küla, Rae 
vald, Harju maakond

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Liiklusvälise teabevahendi paigaldusluba Domus Kinnisvara Vahendus 
OÜ

Registreerimise kuupäev: 23.10.2025

Registreerimise number: 7.1-6/25/17860-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>