Subject: Päring seoses nikotiinipatjade jaemüügi alustamisega
From: "Lillepuu Business" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 2 Jul 2026 15:40:56 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olen ettevõtte NicoImpe OÜ (registrikood 17541728) esindaja. Soovin alustada 
Eestis nikotiinipatjade jaemüügiga ning enne tegevuse alustamist veenduda, 
et ettevõte vastab kõikidele kehtivatele nõuetele.

Palun aidake mul selgitada järgmisi küsimusi:

*
Kas nikotiinipatjade jaemüügiks on vajalik mõni luba, kooskõlastus või 
registreering?

*
Kas müügipinnale kehtivad konkreetsed nõuded või piirangud?

*
Kas enne müügiga alustamist tuleb esitada teavitusi või muid dokumente?

*
Millised nõuded kehtivad toodete hoiustamisele ja müügile?

*
Kas on veel nõudeid või kohustusi, millest peaksin enne tegevuse alustamist 
teadlik olema?

*

Soovin kogu tegevuse korraldada täielikult kooskõlas Eesti õigusaktidega 
ning oleksin väga tänulik teie abi ja juhiste eest.

Lugupidamisega,

Danel Lillepuu
Juhatuse liige
NicoImpe OÜ