Subject: RE: Urge-Saari 110 kV õhuliin Audru TP Tori vald ja Pärnu linn
From: Madis Hüüs <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Karl Õigus <[email-masked]>, "Tiit Harjak" <[email-masked]>,Gunnar Mägi <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Oct 2025 14:50:19 +0300

Tere,

Meile anti Maa- ja Ruumiametist tagasisidet, et Uue-Liinide kinnistu ja 
Jänesselja katastripiiride kattuvus, milleks oli ca 1,3 meetrit on tänase 
seisuga likvideeritud. Seda on näha ka Minu Katastrist ja homme peaks olema 
nähtav ka geoportaalist.

Meil on tingimus täidetud riigiteedele isikliku kasutusõiguse seadmiseks, 
seega kas me saame nüüd lepingute sõlmimisega edasi minna?

Lisan manusega kuvatõmmise ja IKÕ taotlused.

Lugupidamisega,

Madis Hüüs

+372 58275405

Projektijuht

www.eleon.ee <http://www.eleon.ee/>

smart@wind

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 1, 2025 9:59
To: Madis Hüüs <[email-masked]>; Karl Õigus <[email-masked]>
Subject: Urge-Saari 110 kV õhuliin Audru TP Tori vald ja Pärnu linn

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Urge-Saari 110 kV õhuliin Audru TP Tori vald ja Pärnu linn

Registreerimise kuupäev: 30.09.2025

Registreerimise number: 7.1-2/25/7806-3.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>