Subject: Muudatused ÜRO JN ISIL (Daesh) ja Al-Qaida sanktsioonirežiimis
From: Mihkel Märtens <[email-masked]>
To: Eve-Ly Kübard (Rahandusministeerium) <[email-masked]>, "Piret Tinkus \(EMTA\)" <[email-masked]>, "Maria Berezina \(FIU\)" <[email-masked]>, "Gerli Kodusaar \(FIU\)" <[email-masked]>, "Janar Palits \(RAB\)" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "'Egle Kossas'" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Kati Kikas \(MKM\)" <[email-masked]>, "Koidu Talli \(MKM\)" <[email-masked]>, "Silvester Soop \(SiM\)" <[email-masked]>, "Ele Russak \(sisemin.\)" <Ele.Russ
Cc: "Kati Kiisverk" <[email-masked]>,Kaisa Männik <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Jun 2025 20:10:03 +0300

Tere!

ÜRO julgeolekunõukogu ISIL (Da’esh) & Al-Qaida sanktsioonide komitee
otsustas 16.06 lisada piiravate meetmete nimekirja ühe isiku. Täpsem info
isiku kohta on leitav manusest.

Rahvusvahelise sanktsiooni seaduse § 8 kohaselt rakendatakse ÜRO
Julgeolekunõukogu resolutsiooniga kehtestatud sanktsiooni resolutsioonis
kehtestatud tingimustel resolutsiooni alusel moodustatud komitee loetletud
rahvusvahelise sanktsiooni subjektide suhtes, kuni ajakohastatakse või
võetakse vastu Euroopa Liidu Nõukogu määrus.

Tervitades

Mihkel Märtens
Välisministeerium
Lauaülem
Sanktsioonide ja strateegilise kauba kontrolli osakond
+372 637 7352
 <http://www.vm.ee/> www.vm.ee | Islandi väljak 1, Tallinn