Subject: Läheneb andmete esitamise tähtaeg / The due date for submitting data is approaching
From: "Statistikaameti klienditugi" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet Info - KA" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Jul 2026 07:30:59 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

13.07.2026
14622026 Palk ja tööjõud Kord kuus

Tere
KONKURENTSIAMET 70000303

Tuletame meelde, et läheneb küsimustiku Palk ja tööjõud 2026-06 esitamise 
tähtaeg. Palume andmed esitada hiljemalt 18.07.2026.

Suur tänu, kui olete juba jõudnud Statistikaametile andmed esitada. Teie 
panus täpse ja usaldusväärse statistika tegemisse on väga vajalik – aitäh, 
et aitate kaasa!

Andmeid saab esitada Statistikaameti iseteeninduskeskkonnas 
https://uuringud.stat.ee.

ROHKEM INFOT JA ABI:

•       Andmete esitamine on ettevõtetele riikliku statistika seaduse järgi 
kohustuslik. Täpsemalt saate andmete esitamise kohta lugeda: 
https://www.stat.ee/et/esita-andmeid/andmete-esitamisest/ettevotete-uuringud
•       Küsimuste korral võtke ühendust meie klienditoega:
625 9300 (E–N 8.30–16.30, R 8.30–15.30), [email-masked]

Meeldivat koostööd soovides
Statistikaamet

13.07.2026
14622026 Wages and salaries and labour force Monthly

Hello!
KONKURENTSIAMET 70000303

This is to remind you that the due date for submitting the questionnaire 
Wages and salaries and labour force 2026-06 is approaching. Please submit 
the data no later than on 18.07.2026.

Thank you very much if you have already submitted the data to Statistics 
Estonia. Your contribution to the compilation of accurate and reliable 
statistics is greatly needed – thank you for your help!

The data can be submitted in Statistics Estonia’s self-service environment 
at https://uuringud.stat.ee/en/iseteenindus.

MORE INFORMATION AND ASSISTANCE:

•       Enterprises are obliged to provide data under the Official 
Statistics Act. Read more about data submission at 
https://www.stat.ee/en/submit-data/about-data-submission/enterprise-surveys.
•       If you have any questions, please contact our customer support:
+372 625 9300 (Mon–Thu 8.30–16.30, Fri 8.30–15.30), [email-masked]

Yours faithfully,
Statistics Estonia