Subject: FW: Harju maakond Paldiski linn Kadakaranna platsi projekt 17-24-TP
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 7 Oct 2025 13:27:54 +0300

Palun reg

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 7, 2025 12:22 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: Vs: Harju maakond Paldiski linn Kadakaranna platsi projekt
17-24-TP

Tere.

Kirjale lisatud lingil kogu projekti kaust kus täiendatud asendiplaanid,
värava joonis ja lõigete joonis ning seletuskiri.

<https://tinterprojektee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/arvo_tinterproje
kt_ee/EY4JJG5cjrNBjQW3D3GR56YBWT8A3v1mBtfWIjfkt36l6g?e=mwYemY>
1724TP_PP_Kadakaranna.zip

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 7. oktoober 2025 10:27
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Harju maakond Paldiski linn Kadakaranna platsi projekt 17-24-TP

Tere,

Hea oleks teada infot, millega olete arvestanud. Arvan, et piisab.

Tervitades,

Krista Einama

From: Arvo Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, October 7, 2025 10:23 AM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Harju maakond Paldiski linn Kadakaranna platsi projekt
17-24-TP

Tere.

Kui seletuskirjas mainida et ristumiskoha projekteerimisel on arvestatud
ka mõne väiksema detaili vedu ca 26m treileriga ning väljasõidul pööre
paremale. Kas siiis sellest piisab? Tuugeni labad veetakse küll otse
Soomepoiste teele kuna nende pikkus on ca 65m.

Vähendasin ristumiskoha pöörderaadiust 12m-ni.

Arvo Vahtra

Saatja: Krista Einama <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 2. oktoober 2025 14:42
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Harju maakond Paldiski linn Kadakaranna platsi projekt 17-24-TP

Tere,

Punkt 4 – võiks seletuskirja lisada, milliste pööretega arvestanud olete.
( Küsin täiendavalt - kas R15 on põhjendatud ja optimaalne, kui paremalt
ja vasakult pööret ei toimu).

Punkt 5 – hea teada, et muudetud ei ole. Edastamine oli ka infoks, kuna on
Euroopa teedevõrgu tee. Saame teedeosaga lepingusse minna.

Tervitades,

Krista Einama

From: Arvo Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 2, 2025 1:52 PM
To: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Üllar Raad ESTEVE <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: Vs: Harju maakond Paldiski linn Kadakaranna platsi projekt
17-24-TP

Tere.

4. ja 5. punkti kohta soovin natuke selgitada. Eriveos sõidab otse üle
Paldiski-Padise tee kohe Soomepoiste teele ja vastupidi kui vaja. Mulle
edastatud andmete järgi paremale ega vasakule pööret ei toimu ja ei mahuks
ka sellist manöövrit tegema. Millist koridori on siinkohal küsitud?

Valgustusprojekti pole võrreldes eelmise kooskõlastamise ringiga muudetud.

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

Saatja: Krista Einama <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 2. oktoober 2025 13:39
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Üllar Raad ESTEVE <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Harju maakond Paldiski linn Kadakaranna platsi projekt 17-24-TP

Tere,

Edastan märkused projekti täiendamiseks alltooduna. Peale projekti
täiendamist ja Transpordiameti poolset heakskiitmist saame sõlmida uue
lepingu huvitatud isikuga ristumiskoha rajamiseks.

1.	Palun „anna teed“ liiklusmärk eemaldada. Tegemist kinnistu
juurdepääsuga, mille teeandmiskohustust reguleerib Liiklusseadus.
2.	Lõikel 10-10 on veel viide likvideeritavale mahasõidule, mis oli
projekti varasemas versioonis.
3.	Viidata piirdeaia joonisel värava lukustusele.
4.	Palun seletuskirja täiendada, milline on eriveoste ööpäevane
liiklussagedus? Kas on võimalik eriveoste pöördekoridor lisada joonisele?
5.	Valgustusprojekti edastasin elektriinsenerile arvamuse
avaldamiseks mõju kohta riigitee ohutusele ja märkuste korral saadan
hiljem järele.

Tervitades,

Krista Einama

Kooskõlastuste üksuse peaspetsialist