Subject: N26227: NOTAM A0922/25 väljastatud (ID:26227)
From: <[email-masked]>
To: "Diana Krotova" <[email-masked]>
Date: Sat, 8 Mar 2025 14:28:05 +0200

Tere Transpordiameti Lennundusteenistus Diana Krotova

Teie NOTAM-taotluse numbriga 26227 alusel, mis saabus meile 08-03-2025 
12:14, väljastasime alljärgneva NOTAMi:

A0922/25
(A0922/25 NOTAMN Q)EETT/QRTCA/IV/BO/W/000/041/5741N02623E019 A)EETT 
B)2503100600 C)2503112159 E)TEMPO RESTRICTED AREA EER2427 ESTABLISHED DUE TO 
UNMANNED AIRCRAFT ACTIVITY WI: 575114N 0255458E - 575429N 0260340E - 575119N 
0261011E - 573903N 0261745E - 573649N 0263725E - 573832N 0265046E - 573616N 
0265140E - THEN ALONG THE TERRITORY DIVIDING LINE BETWEEN ESTONIA AND LATVIA 
TO 575114N 0255458E. ALL AIRCRAFT (INCLUDING UNMANNED AIRCRAFT) ARE 
PROHIBITED TO FLY INTO OR IN THE AREA WITHOUT AUTHORISATION FROM ESTONIAN 
POLICE AND BORDER GUARD BOARD. PERMISSION FOR ENTERING THE AREA SHALL BE 
OBTAINED FROM TEL +372 53094264. RESTRICTION DOES NOT APPLY TO SAR, HOSP, 
ESTONIAN POLICE AND BORDER GUARD BOARD FLIGHTS. F)SFC G)3500FT AGL)

NOF Tallinn
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 6710 257

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.