Subject: [POTENTIAL PHISHING]Terviseameti patsiendiohutuse andmekogu testimine
From: "Marilin Vaksman" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Wed, 14 Aug 2024 18:50:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Meieni on jõudnud info, et Terviseamet on saatnud TTO-dele kirja, kus
Terviseamet kutsub tervishoiutöötajaid testima patsiendiohutuse andmekogu
keskkonda.

Palun saatke see info ka Benita Kodu AS-ile ning lisage aadress
[email-masked] <mailto:[email-masked]>  meililisti, kui selliseid olulisi
kirju edastate.

Lugupidamisega

Marilin Vaksman
Juhatuse liige

Benita Kodu AS
Kodu tee 8, Valkse küla, Lääne-Harju vald, 76616 Harjumaa
Benita – Eakate kodu | Ravikeskus
T: 674 4600 | M: 507 1406 | F: 674 4601
[email-masked] | www.benita.ee