Subject: FW: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus (juriidilise isiku karistusõiguslik vastutus)
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>, "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Apr 2026 10:51:27 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, April 20, 2026 10:22 AM
To: Riigikogu õiguskomisjon <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Eesti Väike- ja 
Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Suurettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; 
Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Võlausaldajate Liit 
<[email-masked]>; Teadus- ja ärilinnak Technopol <[email-masked]>; Eesti 
Era- ja Riskikapitali Assotsiatsioon <[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda 
<[email-masked]>; Tallinna Ülikooli Ühiskonnateaduste Instituut 
<[email-masked]>; TalTech Õiguse Instituut <[email-masked]>; Eesti 
Advokatuuri äriõiguse komisjon <[email-masked]>; Notarite Koda 
<[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit <[email-masked]>; Startup 
Estonia <[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda 
<[email-masked]>
Subject: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus 
(juriidilise isiku karistusõiguslik vastutus)

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu arvamuse avaldamiseks väljatöötamiskavatsus.

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse väljatöötamiskavatsus 
(juriidilise isiku karistusõiguslik vastutus)

Palume Teil esitada oma arvamused hiljemalt 29.05.2026. e-posti aadressile 
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Link EIS-i: 
https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/5dfd0ef4-0596-42ea-95cc-8e4ec4c5633c

Registreerimise kuupäev: 17.04.2026

Registreerimise number: 8-1/3058-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee