Subject: SMIT tagasiside - Ruumiandmete seaduse jt seaduste muutmise seaduse ning teenuste kujundamise väljatöötamiskavatsus
From: "Taavi Tamm" <[email-masked]>
To: "SiM info" <[email-masked]>
Cc: "Pille Tees" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Apr 2026 15:16:16 +0300

Tere!

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskusele on saadetud
arvamuse andmiseks „Ruumiandmete seaduse jt seaduste muutmise seaduse ning
teenuste kujundamise väljatöötamiskavatsus“. Täname, et meid kaasasite.

Kommentaar: Toetame ADS ja KNR konsolideerimist ühtseks AKS teenuseks ning
peame muudatust meie jaoks valdavalt positiivseks. Seejuures märgime, et
ADS ja KNR koondamine üheks teenuseks võib kaasa tuua IT-arenduse vajaduse
haldusala välisveebides. Negatiivse poolena toome välja ortofotode
lahutusvõime langemise praeguses teenuses, kus toimub ka meie andmete
laadimine. Oluline on, et SMITi pakutavate teenuste vajadusest lähtuvalt,
tuleks meile võimaldada ligipääs kõrglahutusega ortofotodele (sh
WMS/WMTS).

Lugupidamisega

Taavi Tamm

jurist

Siseministeeriumi infotehnoloogia- ja arenduskeskus

 <https://www.smit.ee/>  <https://www.facebook.com/SMIT2.0/>
<https://www.instagram.com/smit.ee/>
<https://www.linkedin.com/company/smit-it-and-development-centre-estonia/m
ycompany/>