Subject: Plakati paigaldamise kooskõlastamine - 14001:002:050, Nõmme, Kaunissaare küla, Anija vald, Harju maakond
From: "Kadri Orusalu" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Jaan Saia" <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Sep 2025 10:28:36 +0300

Tere!

Kinnisvarabüroo Uus Maa OÜ soovib kooskõlastada plakati paigaldamise.
Katastritunnus: 14001:002:0509

Manuses allkirjastatud taotlus.

Tervitades
Kadri

Kadri OrusaluTurundusspetsialist | UUS MAA
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
 <tel:+3725201049> +372 520 1049
Facebook <https://www.facebook.com/uusmaakinnisvarabyroo>  / Instagram 
<https://www.instagram.com/uus_maa_realestate>  / Linkedin 
<https://www.linkedin.com/company/uusmaa>  / TikTok 
<https://www.tiktok.com/@uusmaa_realestate>  / Youtube 
<https://www.youtube.com/@uusmaa20>

Liitu Uus Maa uudiskirjaga! <http://www.uusmaa.ee/uudiskirjagaliitumine/>

  <http://www.uusmaa.ee/emailsig/gfx/Maakri.png>