Subject: Pöördumine seoses sideandmete säilitamise ja kasutamisega
From: Doris Põld (ITL) <[email-masked]>
To: "Liisa-Ly Pakosta - JUSTDIGI" <[email-masked]>, "Laidi Surva - JUSTDIGI" <[email-masked]>,Tõnu Grünberg - JUSTDIGI <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Joosep Kaasik" <[email-masked]>, "SiM info" <[email-masked]>
Cc: Keilin Tammepärg (ITL) <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Apr 2026 12:13:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud ministrid

Pöördume Teie poole, et väljendada suurt muret seoses sideandmete
säilitamise ja kasutamisega Eestis.  Palume Justiits- ja
Digiministeeriumil koostöös Siseministeeriumiga selgitada esimesel
võimalusel, kuidas ja millistel õiguslikel alustel peavad Eesti
sideettevõtted täna täitma hetkel kehtivaid õigusnorme ehk elektroonilise
side seadusest tulenevat sideandmete üldist säilitamiskohustust.

Lugupidamisega

Doris Põld

Tegevjuht

Eesti Infotehnoloogia ja

Telekommunikatsiooni Liit

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 511 44 11