Subject: Palve pikendada arvamuse esitamise tähtaega – JDM/26-0826
From: "TTEA" <[email-masked]>
To: "Mart Einasto - JUSTDIGI", "Aive Telling - SOM" <[email-masked]>
Cc: "Info - SOM" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 20 Jul 2026 09:33:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Mart Einasto ja Aive Telling

Täname, et saatsite Tubakatootjate Eesti Assotsiatsioonile arvamuse 
avaldamiseks tubakaseaduse ja riigilõivuseaduse muutmise seaduse eelnõu.

Arvestades eelnõu ulatust ja kavandatavate muudatuste võimalikku mõju, 
vajame selle põhjalikuks analüüsimiseks ning liikmetega kooskõlastatud 
seisukoha kujundamiseks rohkem aega.

Lähtudes ka kaasamise heas tavas esile toodud põhimõttest, et huvirühmadele 
tuleks anda tagasiside ettevalmistamiseks piisavalt aega, palume võimaluse 
korral pikendada arvamuste ja ettepanekute esitamise tähtaega kuni 14. 
augustini 2026.

Tähtaja pikendamine võimaldaks meil esitada ministeeriumile sisulise ja 
põhjalikult läbi töötatud seisukoha.

Loodame, et teil on võimalik meie palvega arvestada.

Lugupidamisega

Madis Roodla
Tubakatootjate Eesti Assotsiatsioon