Subject: Riigiside Sihtasutuse (RIKS) kehtiva hinnakirja edastamine
From: "RIKS Klienditeenindus" <[email-masked]>
To: "RIKS Klienditeenindus" <[email-masked]>
Date: Fri, 24 Jul 2026 15:52:02 +0300

Hea klient!

Edastame Teile tutvumiseks meie kehtiva hinnakirja kõikidele teenustele,
mis rakendus alates 01.01.2026.

Hinnakiri on kirjale lisatud.

Peame oluliseks, et kõikidel klientidel oleks ühtne ja ajakohane ülevaade
meie teenuste hinnastamisest ning teenuse osutamisega seotud tingimustest.

Seetõttu jagame kehtivat hinnakirja käesoleva teavitusega üle kogu
kliendibaasi.

Kui Teil on küsimusi hinnakirja või Teile osutatavate teenuste kohta,
oleme meeleldi valmis neid täpsustama.

Täname Teid usalduse ja koostöö eest.

Lugupidamisega

RIKS Klienditeenindus

RIKS Klienditeenindus

Riigiside Sihtasutus

+ 372 699 2222 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.riks.ee/> www.riks.ee | Ädala 29, 10614 Tallinn