Subject: Eesti-Läti neljanda elektriühenduse REP ja KSH
From: "Helen Mihkelson" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Cc: "Monika Korolkov - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 28 Aug 2026 10:58:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Rail Baltic Estonia OÜ Kirja nr KV2026-RBEE-RBE-COM-K-00236
Eesti-Läti neljanda elektriühenduse riigi eriplaneeringu ja KSH aruande
eelnõule arvamuse andmine.

Link kirja allalaadimiseks :
<https://www.dropbox.com/scl/fo/yox5worr8qq1dfom7lvsz/AMEZCEuS9CybP_Q6kfOK
oJc?rlkey=duah552jpmy94j0p3ic68sbbc&dl=0>
https://www.dropbox.com/scl/fo/yox5worr8qq1dfom7lvsz/AMEZCEuS9CybP_Q6kfOKo
Jc?rlkey=duah552jpmy94j0p3ic68sbbc&dl=0

Lugupidamisega

Helen Mihkelson

Planeeringute ekspert

Rail Baltic Estonia OÜ

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]