Subject: Karjäärist mahasõidu projekteerimise tingimused
From: "Kerstin-Acta Kerner" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 14 May 2026 14:00:21 +0300

Tere,

OÜ INF Maavarad on saanud keskkonnakaitseload Maardu VIII
lubjakivikarjääri (KL-523312
<https://kotkas.envir.ee/permits/public_view?search=1&permit_status=ISSUED
&object_name=maardu%20viii&permit_id=160696> ) ja  Huntaugu VIII
liivakarjäär (KL-521451
<https://kotkas.envir.ee/permits/public_view?search=1&permit_status=ISSUED
&object_name=huntaugu%20viii&permit_id=155979> ). Mõlemad karjäärid
paiknevad riigiteede ääres ja tulevikus oleks vaja mahasõitu ehitada
riigiteedele saamiseks. Selleks vajame karjääridest mahasõidu
projekteerimise tingimusi transpordiametilt. Palun edastada mahasõidu
projekteerimise tingimused.

Lugupidamisega,

KERSTIN-ACTA KERNER

Keskkonnaspetsialist

—

OÜ INF Maavarad

+372 53333495

kerstin-acta.kerner <mailto:[email-masked]> @inf.ee