Subject: Tallinn läks üle uuele planeeringute registrile!
From: "Angelika Lebedev" <[email-masked]>
To: "Angelika Lebedev" <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jun 2026 15:06:30 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Hea koostööpartner 

 

Tuletame meelde, et Tallinn läks üle uuele planeeringute registrile. 

Uus register on kättesaadav endisel aadressil  <https://tpr.tallinn.ee/> 
https://tpr.tallinn.ee/

Registri eesmärk on muuta planeeringutega seotud toimingud kiiremaks, 
lihtsamaks ja läbipaistvamaks. Kui Sul tekib küsimusi, palume pöörduda 
kasutajatoe poole: [email-masked] <mailto:[email-masked]> . 

Palun edastage see info oma asutuses ka neile kolleegidele, kellele see võib 
oluline olla. 

 

Parimate soovidega

Angelika Lebedev

kommunikatsiooni ja kaasamise projektijuht

arendusosakond

Vabaduse väljak 7, 15198 Tallinn

5450 1753