Subject: FW: 11420 Saku-Laagri km7,582 Koru mahasõidu likvideerimise eelprojekt, üle vaatamiseks
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 26 Jul 2024 15:21:14 +0300

Palun reg

From: Partner Insenerid OÜ <[email-masked]>
Sent: Friday, July 26, 2024 2:56 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Subject: 11420 Saku-Laagri km7,582 Koru mahasõidu likvideerimise eelprojekt, 
üle vaatamiseks

Tere

Saue Vallavalitsus tellis minult Koru mahasõidu likvideerimise eelprojekti.

Margus Magus palus teie poole pöörduda.

Palun mahasõidu projekt üle vaadata, kes väljastab loa, kas TA või Saue VV, 
milline luba vajalik, kas lammutusluba või piisab ehitusteatisest?

Lugupidamisega

Raimo Tarto

Partner Insenerid OÜ

Projektijuht/teedeinsener

+372 53358333