Subject: Tartu jäätmekäitluskoha põlevmaterjali ladustamisplaan kooskõlastamiseks
From: "Jana Valliste" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Tue, 16 Jun 2026 09:02:49 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!
Ragn-Sells AS edastab Päästeametile Tartu jäätmekäitluskoha põlevmaterjali
ladustamisplaani kooskõlastamiseks.

Keskkonnasõbralikult

Jana Valliste
Keskkonnaspetsialist
Ragn-Sells AS: 11415 Tallinn Suur-Sõjamäe 50A
Mobiil: +372 5850 3209
E-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

 <https://www.ragnsells.ee/>

 <https://www.facebook.com/RagnSellsEst>

 <https://www.linkedin.com/company/ragn-sells-estonia/>

 <https://www.instagram.com/ragnsellseesti/>

  <https://www.ragnsells.ee/pildipank/RS_what_a_waste.gif>

Kirjavahetus sisaldab konfidentsiaalset informatsioon ning on mõeldud
kasutamiseks ainult teate adressaadile. Kui olete selle e-kirja saanud
eksikombel, palume sellest koheselt saatjat teavitada ning käesolev kiri
koos manustega kustutada. Eksikombel saadud kirja sisu ja manuste
igasugune kasutamine, kopeerimine, edasi saatmine või avaldamine on
keelatud.

  <https://www.ragnsells.ee/pildipank/RS_what_a_waste.gif>

Kirjas olev info on konfidentsiaalne ja mõeldud kasutamiseks üksnes
adressaadile. Kui kiri on jõudnud teieni ekslikult, siis kustutage see ja
teavitage saatjat.
This message is confidential and intended only for the addressee. If you
have received this message by mistake, inform the sender and delete the
message.