Subject: Päring - Ringkiri
From: "Ronald Liive" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 19 Aug 2026 14:00:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Telefonikõne jätkuks palun AKI nimel esimesel võimalusel vastuseid
järgnevatele küsimustele:

*

	Mille poolest erineb tänavu saadetav ringkiri varasematest sama
valdkonna ringkirjadest? Palun tuua välja nii uued või muutunud teemad kui
ka tähelepanekud või probleemid, mis tingisid nende käsitlemise.
*

	Millal ringkiri välja saadetakse ja milline on selle adressaatide
ring?
*

	Millal toimub ringkirja tutvustav veebiseminar, kui pikk see on ja
kellele on see mõeldud? Kas osaleda saavad ka teised huvilised peale
peamise sihtrühma ning kas salvestus tehakse hiljem avalikult
kättesaadavaks?
*

	Kui palju pöördumisi, kaebuseid või muul vormil kirju on AKI
potentsiaalsete IKÜM-i rikkumiste kohta aastate jooksul ringkirja
puudutavate osapoolte kohta saanud?
*

	Kas saate edastada võimalikult detailse statistika?
*

	Kas AKI on neist pöördumistest lähtuvalt algatanud menetlusi? Kui
jah, siis mis on lõpptulemus olnud?
*

	Mitmes lõpetatud juhtumis tuvastas AKI nõuetele mittevastavuse või
rikkumise?
*

	Kas AKI hinnangul on selle valdkonna vastutavate töötlejate
vastavus IKÜM-ile viimase viie aasta jooksul paranenud, püsinud samal
tasemel või halvenenud?
*

	Millist konkreetset tulemust ootab AKI tänavusest ringkirjast ning
kuidas ja millal hinnatakse, kas adressaatide praktika on selle tulemusel
muutunud?

Ronald Liive

Ajakirjanik
www.geenius.ee <http://www.geenius.ee/>
+372 50 40 196