Subject: Harjumaa, Harku vald, Laabi küla Kardiraja laiendamise detailplaneering
From: "Ivo Rebane" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "'Rait Karro'" <[email-masked]>, "'Reet Salu'" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Oct 2025 15:41:55 +0300

Tere,

Palume väljastada Transpordiameti  seisukohad  detailplaneeringu
koostamiseks.

*	Tänaseks on koostanud Teedeprojekt OÜ mahasõidu eskiisprojekti
Harku tee 67 kinnistule, kus viiakse läbi sõidukoolitusi.
*	Koostatav DP arvestab Teedeprojekt OÜ lahendusega.
*	Tööstuse tee 6, 8, 10, 12 jne tootmishoonete juurdepääs tagatakse
Harku teelt kuni kõrvalalal koostatava Sütemetsa tee 39 DP
realiseerimiseni. Seejärel saab Tööstuse tee tööstuspark oma juurdepääsud
valdavalt Sütemetsa teelt ning tööstuspargi  pääs Harku teele
likvideeritakse.    Vastav kokkulepe on sõlmitud KOV-is toimunud
koosolekute käigus.  Harku teele jääb DP alas üksnes sõidukite
koolituskeskuse mahasõit.

Lugupidamisega,

Ivo Rebane
Volitatud arhitekt 7
Guru Projekt OÜ
52 879 01