Subject: päring
From: "Senny Pello | CONCORDIA" <[email-masked]>
To: "AKI info"
Date: Fri, 11 Oct 2024 09:33:04 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Pöördun seoses küsimusega STAR kohta. STAR on elektroonne töökeskkond
sotsiaaltöö spetsialistidele klientidega tehtava töö korraldamiseks ja
dokumenteerimiseks.

Kuna nimetatud keskkonda tehakse kandeid vanema ja laste kohta, siis
palume Teie seisukohta, et kas ja kuidas ning millisel õiguslikul alusel
on vanemal õigus saada teada ja ka väljavõtteid tema ja lapse kohta
tehtavate kannete kohta ja nõuda sissekannete muutmist, kustutamist või
parandamist (nt olukorras, kus sissekanded ei ole tõesed).

Kui leiate, et vanemal ei ole iseenda ja lapse kohta võimalik saada infot
STARi kogutud teabe ja sissekannete kohta ega väljavõtteid või nõuda
muutmist, parandamist ja kustutamist, siis palume võimalusel selgitada,
miks see võimalik ei ole ja millisel õiguslikul alusel.

Lugupidamisega,

Senny Pello-Lepik

vandeadvokaat, partner

-------------------------------------------

Advokaadibüroo Concordia

Maakri 29, 10145 Tallinn

Telefon: (+372) 626 2062

E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.concordia.ee/> www.concordia.ee

 <http://www.european-law-firm.com/> www.european-law-firm.com

Käesolev e-kiri on konfidentsiaalne. Kui olete selle saanud ekslikult,
palume e-kirja koos kõigi manustega kustutada ning teavitada sellest
e-kirja saatjat.