Subject: Projektitoetuse taotlus — konkurss „Veeõnnetuste ennetamine 2026" — MTÜ Soekoht
From: "Slava Rosin" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Andrei Lipkin" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jun 2026 01:19:10 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Esitame MTÜ Soekoht (registrikood 80658624) taotluse Päästeameti 
projektikonkursile „Veeõnnetuste ennetamine 2026".

Projekti nimetus: „Ohutu jõekallas: piirdeaia paigaldamine Sõtke jõe järsule 
kaldale Sillamäel". Projekti eesmärk on ennetada kukkumisi ja 
uppumisõnnetusi, paigaldades 60 m pikkuse piirdeaia koos hoiatussiltidega 
Sõtke jõe järsule kaldalõigule Sillamäel. Projekti kogumaksumus on 3500 
eurot, millest Päästeametilt taotletav summa on 2975 eurot.

Manuses on:
1. Projektitoetuse taotlus (Lisa 1, digitaalselt allkirjastatud);
2. Projekti eelarve (Lisa 2, digitaalselt allkirjastatud);
3. Toetuse taotlejale esitatavate nõuete kinnitus (Lisa 4, digitaalselt 
allkirjastatud).

Vajadusel oleme valmis esitama täiendavat informatsiooni.

Lugupidamisega
Slava Rosin
juhatuse liige, MTÜ Soekoht
tel 55608643
[email-masked] <mailto:[email-masked]>