Subject: Ed: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala
From: "Aleksandra Rammul" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 11:33:48 +0300

Tere!

Palun registreerida veekäitleja päring Deltas. Tänan ette!

Tervitades

Aleksandra Rammul

Saatja: Aleksandra Rammul
Saatmisaeg: neljapäev, 18. juuni 2026 13:16
Adressaat: 'Kai Kattai' <[email-masked]>
Teema: Vs: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tere!

Hüdrogeoloogiliste tööde tegevuslubade omanike nimekirja leiab 
<https://kliimaministeerium.ee/sites/default/files/documents/2026-02/H%C3%BCdrogeoloogiliste%20t%C3%B6%C3%B6de%20tegevuslubade%20omanikud%2013.02.2026.pdf> 
siit. Isikul, kes määrab joogiveehaarde toiteala ulatuse ja piirid, peab 
olema hüdrogeoloogiliste tööde tegevusluba hüdrogeoloogiliste uuringute 
valdkonnas.

Lugupidamisega

Aleksandra Rammul

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 18. juuni 2026 11:47
Adressaat: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Kas Teil on soovitada või teada kus ma leiaks nimekirja ettevõtetest, kes on 
valmis koostama valgala/toiteala riskihindamisel modelleringut.

Lugupidamisega

Kai Kattai

Spetsialist-kontroller

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 53 84 0311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee

"Vesi, looduse ilu"

From: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 15, 2026 3:50 PM
To: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Täpsustasin Geoloogiateenistuse käest, et puurkaev 6797 on läbilõike põhjal 
kaetud Kesk-Devoni põhjaveekompleksi ja Narva lademega, ehk on isoleeritud - 
toiteala pole vaja arvutada. Küll aga automaatse toiteala kirjelduse 
koostamine sõltub praegu andmekomplekti uuendamisest. Kui andmekomplekt 
uuendatakse, hakkab kirjeldus automaatselt jooksma ka selle puurkaevu puhul.

Puurkaev katastrinumbriga 26450 avab Kesk-Devoni põhjaveekogum Ida-Eesti 
vesikonnas, seda loetakse avatuks kogu põhjaveekogumi ulatuses ehk selllele 
kaevule on toiteala modelleerimine vajalik.

Lugupidamisega

Aleksandra Rammul

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 11. juuni 2026 09:10
Adressaat: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

AS Emajõe Veevärk pöördub Teie poole info saamiseks. AS Emajõe Veevärk 
taotleb keskkonnaloa nr L.VV/324646 muutmist, seoses sooviga lisada Meeri 
külas kaks puurkaevu keskkonnaloasse.

Meeri kool (6797) puurkaevu põhjaveekogumiks on Kesk-Alam-Devoni 
põhjaveekogum Ida-Eesti vesikonnas (D₂₋₁_I) ning Meeri PK (26450) puurkaevu 
põhjaveekogumiks on Kesk-Devoni põhjaveekogum Ida-Eesti vesikonnas (D₂_I).

Varasemalt Teie poolt saadud sisendi põhjal Kesk-Alam-Devoni 
põhjaveekogumile ei ole vaja toiteala modelleerida ainult juhul, kui 
puurkaevu asub Kesk-Alam-Devoni või Narva lademe avamusel. Täna 
Kesk-Alam-Devoni põhjaveekogumitele keskkonnaportaalis puudub 
modelleerimine. Kas Meeri kool (6797) puurkaevu puhul tuleb ka hiljem 
andmekomplekt. Saab teha riskihindamise pärast andmekomplekti uuendamist.

Meeri PK (26450) puurkaevu puhul peab AS Emajõe Veevärk tellima 
valgala/toiteala modellerimise?

Lugupidamisega

Kai Kattai

Spetsialist-kontroller

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 53 84 0311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee

"Vesi, looduse ilu"

From: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 20, 2026 3:05 PM
To: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kaili Luik 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Getter 
Kuldmäe <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Olete õigel teel ja teie riskihindamised on üleüldse väga eeskujulikult 
koostatud. Kesk-Alam-Devoni kaevud võivad olla nii avatud 
(maapinnalähedased), kui isoleeritud (sügavad), sõltuvalt kas kaevud jäävad 
Kesk-Alam-Devoni veekompleksi/ Narva lademe avamusele või mitte. Antud juhul 
puurkaev on isoleeritud ja maakasutus ei mängi rolli, sest puurkaev on hästi 
kaitstud maapinnal toimuvate tegevuste mõju eest. Seega võib maakasutuse 
käsitlemata jätta.

Tervitades

Aleksandra Rammul

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 15. mai 2026 10:50
Adressaat: Kaili Luik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Getter Kuldmäe 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Koopia: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun tagasisidet Kesk-Alam-Devoni põhjaveekogumi riskihindamise osas. Kas 
ma olen riskihindamise koostamisel õigel teel? Riskihindamise koostamisel 
lähtun allpool olevast kirjast ning täitsin Alatskivi kooli PK (7367) 
riskihindamise vastavalt juhendis kirjeldatule.

Alatskivi kooli PK riskihindamisel tõin välja koormusallikana veevõtt ja 
looduslikud ohutegurid (geoloogia ja looduslik foon).

Kesk-Alam-Devoni põhjaveekogumi juures maakasutust ei käsitleta.

Lugupidamisega

Kai Kattai

Spetsialist-kontroller

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 53 84 0311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee

"Vesi, looduse ilu"

From: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, April 27, 2026 9:34 AM
To: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Cc: Kaili Luik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Getter Kuldmäe <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Praegu käsitleb süsteem Kesk-Alam-Devoni põhjaveekogumit ainult 
maapinnalähedasena ning toiteala puudumisel ei väljasta andmekomplekti. Seda 
me peaksime koostöös Maa- ja Ruumiametiga KTI-s muutma.

Hetkel on kaks varianti: oodata andmekomplektide uuendamist, mis on 
planeeritud 2026. aasta kolmandasse kvartalisse, sellisel juhul saame teatud 
riskihindamiste koostamiseks anda pikendust; või koostada kirjeldus käsitsi, 
näiteks joogiveehaarde valgala/toiteala riskihindmaise juhendis toodud info 
põhjal, tuues välja põhjaveekogumi peamised koormusallikad, looduslikud 
ohutegurid ja maakasutuse kirjelduse.

Palun andke teada, kumba varianti eelistate.

Lugupidamisega

Aleksandra Rammul

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: reede, 24. aprill 2026 09:52
Adressaat: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Kaili Luik <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Getter Kuldmäe 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Aitäh tagasiside eest.

Kuidas ma täidan Kesk-Alam-Devoni põhjaveekogum Ida-Eesti vesikonnas olevate 
veehaarete puhul riskihindamist.

Alatskivi Kooli PK

7367

15000

50

Kesk-Alam-Devoni põhjaveekogum Ida-Eesti vesikonnas

Osaliselt maapinnalähedane, toiteala vajalik ainult juhul, kui puurkaev asub 
Kesk-Alam-Devoni või Narva lademe avamusel (D1tl, D2pr või D2nr)

EI

Lugupidamisega

Kai Kattai

Spetsialist-kontroller

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 53 84 0311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee

"Vesi, looduse ilu"

From: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 23, 2026 2:43 PM
To: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Sain vastuse Geoloogiateenistuselt. Kesk-Alam-Devoni põhjaveekogumi kaevude 
puhul tuleb vaadata maapinnalt tulenevaid potentsiaalseid 
reostuskoormusallikad, kui kaevud jäävad Kesk-Alam-Devoni veekompleksi või 
Narva lademe avamusele (aluspõhja avamus D1tl, D2pr või D2nr). 
Geoloogiateenistus on kinnitanud, et mitte ükski teie kaevudest ei jää 
Kesk-Alam-Devoni või Narva lademe avamusel, need võib isoleeritud kaevude 
hulka lugeda ja toitealaks pidada kogu põhjaveekogumit. Täiendasin vastavalt 
tabeli.

Puurkaevu 25409 puhul on Geoloogiateenistuse sõnul toiteala arvutatud. 
Ootame vastust Keskkonnaagentuurilt, miks seda ei ole või ei kuvata 
Keskkonnaportaalis. Võtan teiega uuesti ühendust, kui saan vastuse.

Lugupidamisega

Aleksandra Rammul

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Aleksandra Rammul
Saatmisaeg: reede, 17. aprill 2026 12:33
Adressaat: 'Kai Kattai' <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Vs: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tere!

Saadan vastused teie küsimustele:

1.	Tähtaeg on eelkõige indikatiivse tähendusega – käitleja jaoks annab see 
orientiiri, mis ajaks võiks meede olla ellu viidud, ning neid andmeid 
raporteeritakse ka Euroopa Liidule. Kõikide meetmete puhul on peamine meetme 
rakendaja joogiveekäitleja. Meetmed, mis näevad ette Keskkonnaameti või 
kohaliku omavalitsuse rolli, eeldavad üldjuhul, et joogiveekäitleja võtab 
täiendavate juhiste saamiseks ühendust vastava asutusega. Joogiveekäitleja 
seisukohalt  meede loetakse siiski täidetuks, kui ta on täitnud oma 
vastutusalasse kuuluva osa.
2.	Kui tegemist on pideva või protsessipõhise tegevusega, võib tähtajaks 
märkida riskihindamise kehtivuse lõpu ja rakendamise olekuks valida 
„jooksvalt rakendatav“.  Seda oleks meil vaja süsteemis parandada, et 
jooksvalt rakendatavatele meetmetele ei oleks tähtaja määramine kohustuslik. 
Kui nimekirjas ei ole sobivat meedet, tuleks valida „Muu ennetusmeede“ või 
„Muu leevendusmeede“ ning lisada täpsustusse meetme kirjeldus.
3.	Riskijuhtimisel on kõige olulisem meetme tegelik rakendamine ja selle 
efektiivsus. Tähtaja osas piiranguid ei ole – võite valida realistliku ja 
teie olukorrale sobiva tähtaja.
4.	Kui meedet ei jõuta rakendada, tuleks see lisada ka järgmisse 
riskihindamisse (riskihindamist tuleb uuendada iga kuue aasta tagant). Seni, 
kuni joogivee kvaliteet vastab nõuetele, ei algatata selle tõttu menetlust 
ega tehta ettekirjutust.
5.	Saadan lingi 
<https://www.terviseamet.ee/sites/default/files/documents/2026-04/Joogiveehaarde%20valgalatoiteala%20riskihindamise%20juhend%20k%C3%A4itlejale%2006.04.26.pdf> 
juhendile, kuhu on koondatud kogu teave riskihindamise ja riskijuhtimise 
kohta, samuti põhja- ja pinnaveekogumite ülevaated, sealhulgas looduslikud 
ohutegurid. 
<https://www.terviseamet.ee/keskkonnatervis/joogivee-ja-loodusliku-mineraalvee-kaitlemine#KTI> 
Joogivee ja loodusliku mineraalvee käitlemine | Terviseamet

Lugupidamisega

Aleksandra Rammul

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Saatja: Kai Kattai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 16. aprill 2026 08:50
Adressaat: Aleksandra Rammul <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Mul tekkisid mõned täpsustamist vajavad küsimused valgala/toiteala 
riskihindamise kohta.

1.	Miks on vajalik määrata riskihindamise meetmetele konkreetsed tähtajad, 
kui paljude meetmete olemus ei võimalda realistlikult lõpptähtaega seada (nt 
pidevad või korduvad tegevused) ning riskihindamise valikus sisaldub ka 
meetmeid, mida ei ole võimalik vee-ettevõttele kohaldada, kuna nende 
rakendamine kuulub teiste organisatsioonide või kohaliku omavalitsuse 
pädevusse? Meetmed on automaatselt rakendatud veekäitlejale, konkreetne 
näide meetmevalikus “Ehitus- ja kasutusluba- ei ole vee-ettevõtte pädevus” 
Seda ei saa automaatselt rakendada veekäitlejale.
2.	Kuidas käsitleda meetmeid, mis on protsessipõhised (nt hoooldus, 
järelevalve, koolitus, regulaarne kontroll)?
3.	Kas riskihindamise süsteem peaks keskenduma pigem meetme efektiivsusele 
kui formaalsele tähtajale?
4.	Juhul kui riskihindamises on meetmele määratud tähtaeg, kuid meedet ei 
ole selleks ajaks rakendatud, palume selgitada, millised kohustused või 
tagajärjed sellest ettevõttele tulenevad.
5.	Kus ettevõtte saab infot, et hinnata ohuteguri olemasolu:  Kas veekogumis 
esineb looduslikke ohutegureid, nagu geoloogilised tingimused, mis võivad 
mõjutada vee kvaliteeti või liikumist? Sarnased küsimused on ka teiste 
ohuteguritega.
6.	Palume selgitada, millistest allikatest on ettevõttel võimalik saada 
vajalikku teavet ohutegurite olemasolu hindamiseks (nt looduslikud 
ohutegurid, sealhulgas geoloogilised tingimused, mis võivad mõjutada vee 
kvaliteeti või liikumist), arvestades, et mitmete riskihindamises toodud 
ohutegurite osas ettevõttel vajalik info puudub.

Lugupidamisega

Kai Kattai

Spetsialist-kontroller

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 53 84 0311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee

"Vesi, looduse ilu"

From: Aleksandra Rammul < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Monday, April 13, 2026 12:00 PM
To: Kai Kattai < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Vs: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Vaatasin andmed üle ja lisasin iga kaevu juurde kommentaari. 
Kesk-Alam-Devoni on Geoloogiateenistus (EGT) liigitanud sügavate 
põhjaveekogumite hulka, kuna lõunaosas katavad seda Ülem- ja Kesk-Devoni 
põhjaveekogumid ning veepidemed. Samas on osale kaevudele siiski 
modelleeritud toitealad. Ma pean uurima EGT käest, kas teie kaevude puhul on 
toiteala vajalik. Ühele maapinnalähedasele kaevule jäi tõepoolest toiteala 
modelleerimata. Uurin samuti EGT käest põhjust. Teised kaevud on sügavad või 
neile ei kehti riskihindamise kohustus (veevärgi tootmismahu ja 
püsitarbijate tingimused täitmata).

Leidsin 2022. aasta veeseaduse seletuskirjast järgmise info toiteala 
modelleerimise maksumuse kohta: kui käitleja rajab veevärgi (veevõtukoha) 
peale direktiivi rakendamiseks tehtava töö tellimist, siis peab arvestama 
suurusjärguga 1000–2000 eurot ühe veevärgi (ehk ühe veevõtukoha) kohta. 
Toiteala määramise tööd saab teha hüdrogeoloogilise töö tegevusloaga 
ettevõte või isik (keskmine tööks kuluv aeg 24 töötundi, keskmine tunnihind 
50 euro).

Ootame siiski kõigepealt ära EGT vastuse ja siis vaatame, kuidas edasi 
tegutseda.

Lugupidamisega

Aleksandra Rammul

peaspetsialist

keskkonnatervise osakond

+372 5336 3792

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kai Kattai < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, 13. aprill 2026 10:59
Adressaat: Aleksandra Rammul < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Teema: Päring: AS Emajõe Veevärk puurkaevud-puuduv toiteala

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Saadan Teile nimekirja telefoni teel kokkulepitud puurkaevudest, millele ei 
ole hüdrogeoloogiliste uuringute abil toiteala modelleeritud.

Palun tagasisidet, mis põhjusel on nimetatud puurkaevud nimekirjast välja 
jäänud.

Antud puurkaevud olid enne 2024. aastat keskkonnaloas ning nende veevõtt 
ületas 10 m³ ööpäevas.

Samuti palume infot, milline on ligikaudne maksumus hüdrogeoloogilisele 
uuringule, millega määratakse toiteala ulatus. Kaua uuring aega võtab?

Lugupidamisega

Kai Kattai

Spetsialist-kontroller

AS Emajõe Veevärk

tel: +372 53 84 0311 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 
<http://www.evv.ee/> www.evv.ee

"Vesi, looduse ilu"