Subject: Istutusprojekti kooskõlastus - Kiivita tee 2-18, Rae vald
From: "Andreas Saarem" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 1 Jul 2024 09:16:40 +0300

Tere

Palun informatsiooni, kelle poole pöörduma peame, et transpordiametilt
istutusprojekti kooskõlastus saada.

Nimelt soovime kooskõlastada Rae vallas, Kiivita tee 2 kuni 18 kinnistute
istutusprojekti, mis sisaldab endas ka 2m kõrguse muldvalli loomist
Raeküla tee äärde.

Projekt lisatud manusesse.

Tagasisidet ootama jäädes

Heade soovidega

Andreas Saarem
Favorte Fondijuhtimise OÜ
Investorsuhete juht
+372 58 271 377
[email-masked]

  <https://vestmint.ee/wp-content/uploads/2023/09/favorte.png>

Kinnisvaraarendus Tallinnas ja Harjumaal
30 aastat terviklike elu- ja töökeskkondade loomist

Favorte OÜ <https://www.favorte.ee/>
Oleme kolinud! <https://www.favorte.ee/>
Ahtri 6a, B-korpus, Tallinn <https://www.favorte.ee/>
www.favorte.ee <https://www.favorte.ee/>

 <https://www.koda.ee/et>   <https://www.ekfl.ee/>