Subject: Avaliku ürituse korraldamise teate
From: "Ene Muttika | Viru-Nigula.ee" <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>, "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>
Date: Thu, 26 Jun 2025 14:44:35 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Avalikud üritused Viru-Nigula valla haldusterritooriumil

MTÜ Virumaa Rahvaülikooli Selts korraldab Lääne-Virumaal Viru-Nigula
vallas Villavere külas Niiduvere talus järgmised vabaõhu
kultuurisündmused:

1.

	10. juulil kell 19.00 kuni 21.00 toimub rahvaülikooli
juubeliraamatu esitlus, eeldatav osalejate arv 30 inimest. Avatud on
kodukohvik, kus pakutakse suupisteid ja alkohoolseid jooke. Vastutav isik
on Kaido Veski (+372 5656 7467).
2.

	14. augustil kell 19.00 kuni 22.00 akustiline kontsert-luuleõhtu,
eeldatav osalejate arv 60 inimest. Avatud on kodukohvik, kus pakutakse
suupisteid ja alkohoolseid jooke. Vastutav isik on Kaido Veski (+372 5656
7467).

1.

	Lugupidamisega

 <https://viru-nigula.ee/>

 <https://www.facebook.com/virunigulavald>
<https://www.instagram.com/virunigulavald/>
<https://www.youtube.com/channel/UCqR5J71uvIY9UrXmtu8m8Rw>

Ene Muttika| järelevalvespetsialist

Viru-Nigula vallavalitsus

Kasemäe 19, Kunda 44107

tel +372 5330 0486

e-post [email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.viru-nigula.ee <http://www.viru-nigula.ee>

Säästa loodust ja ära prindi seda e-kirja!
  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet.
This e-mail may contain information which is classified for official use.