Subject: Uus-Kiviõli II kaevanduse allmaa-lõhkematerjalilao käitlemisekoha käitamisloa taotlus
From: "Reeme Unnuk" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>, "kapo" <[email-masked]>,Päästeamet <[email-masked]>
Cc: "Marit Abram" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Jul 2025 17:28:36 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

VKG Kaevandused OÜ (10854884) esitas 07.07.2025 Tarbijakaitse ja Tehnilise
Järelevalve Ametile (TTJA) taotluse lõhkematerjalilao käitamisloa
saamiseks. Läbivaatamiseks esitati „Uus-Kiviõli  II kaevanduse allmaa
lõhkematerjalilao  projekt“.

Kemikaaliseaduse § 20 lg 2 punkti 5 kohaselt   ei kohaldata ohtliku
ettevõtte ja suurõnnetuse ohuga ettevõtte suhtes kohaldatavaid nõudeid
maavara uurimisele, kaevandamisele ning töötlemisele kaevanduses ja
karjääris, kaasa arvatud puuraugu kaudu toimuv tegevusele.  Tulenevalt
sellest ei rakendu VKG Kaevandused OÜ allmaa lõhkematerjali laole
kemikaaliseaduse nõuded.

LMS § 26 lõike 3 kohaselt palume Osaühingu VKG Kaevandused taotlus
kooskõlastada või jätta põhjendatult kooskõlastamata 30 päeva jooksul,
seega hiljemalt 11.08.2025.

Lugupidamisega

Reeme Unnuk
tehnikaosakonna peaspetsialist
+372 667 2106 | [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise
Järelevalve Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn

From: Sofja.Kurganova < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, July 7, 2025 10:08 AM
To: TTJA Info < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: KA.01-06/160; Uus-Kiviõli II kaevanduse allmaa-lõhkematerjalilao
käitlemisekoha käitamisloa taotlus

Tere päevast,

Edastame Teile digitaalselt allkirjastatud taotluse ja projekti.

Lugupidamisega,

VKG Kaevandused OÜ

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.