Subject: Kirja edastamine: Lennuvälja tee T2 niitmata
From: "Eveli Vanamb" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: MA Üldpost <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 10:58:42 +0300

Tere

Maa- ja Ruumiameti poole pöördus Pärnu Linnavalitsuse esindaja
teavitusega, et Pärnu linnas asuv Lennuvälja tee T2 (katastritunnus
62503:071:0009) kinnisasi ei vasta linna heakorraeeskirja nõuetele.

Riigi kinnisvararegistri (https://riigivara.fin.ee) kohaselt on Lennuvälja
tee T2 kinnisasi riigivara, mille valitseja on Kliimaministeerium ning
volitatud asutus Transpordiamet. Tulenevalt märgukirjale ja
selgitustaotlusele vastamise ning kollektiivse pöördumise esitamise
seaduse § 5 lõikes 3 sätestatust edastame kirja Transpordiametile kui
pädevale asutusele.

Lugupidamisega

	Eveli Vanamb

juhataja | hoolduse büroo

+372 5698 0575

Maa- ja Ruumiamet

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.maaruum.ee <http://www.maaruum.ee/>

Mustamäe tee 51, Tallinn

From: Reet Salmu <[email-masked]>
Sent: Thursday, June 5, 2025 9:55 AM
To: Eveli Vanamb <[email-masked]>
Subject: Lennuvälja tee T2 niitmata

05.06.2025

Lp Eveli Vanamb

Pärnu linnavalitsuse linnamajanduse osakonna poolt on tuvastatud Pärnu
linnas Pärnu linnas Lennuvälja tee T2 kinnistu heakorranõuetele
mittevastavus, kuna krundil kõrgub umbrohi ja hein. Nimetatud kinnistu
omanik on Eesti Vabariik ning riigimaade hooldustöid korraldab Maa- ja
Ruumiamet.

Pärnu Linnavolikogu 17.12.2020 määruse nr 26 Heakorraeeskirja ja koormise
kehtestamine § 3 lg 1 järgi tuleb heakorra tagamiseks tagada haljastuse
korrashoid ning vältida kinnistu võsastumist. Muru lubatud suurimaks
kõrguseks on 20 cm.

Lähtuvalt eeltoodust palun tagada ülalnimetatud kinnistul rohtkatte
niitmine hiljemalt 19. juuniks 2025 ning anda tagasiside (e-post
[email-masked] <mailto:[email-masked]> ) teostatud töö kohta.

Lugupidamisega

Reet Salmu

linnamajanduse osakonna vanemmenetleja

Pärnu Linnavalitsus

Suur-Sepa 16, 80098 Pärnu linn, Pärnu linn

5468 0038|  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kui Te ei ole selle kirja õige adressaat, siis palun teavitage sellest
kohe kirja saatjat ja kustutage kiri koos kõikide lisadega ning ärge
avaldage kirjas sisalduvat teavet kolmandatele isikutele.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.