Subject: Päring - Geeniuse/DelfiTV eksperiment
From: "Ronald Liive" <[email-masked]>
To: "press - AKI" <[email-masked]>
Date: Wed, 6 May 2026 10:36:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Palun AKI nimel kommentaari seoses Geeniuse ja DelfiTV eksperimendiga, kus
otsisime kahe vabatahtliku kohta avalikest allikatest võimalikult palju
infot. Võimalusel palun kommentaari täna kella 15.00.

*

	Kas AKI hinnangul võiks pensionikeskuse II ja III samba
liitumiskontroll olla autentimise taga ehk niisama ilma digitaalse
jalajäljeta ei saaks isikute finantskäitumise kohta käivat infot võõrad
isikud vaadata?
*

	Kui eelviidatud liitumiskontrollid peaksid liikuma vaid
autentimise vaate taha, siis kas selle peaks AKI hinnangul liidestama
andmejälgijaga?
*

	Samad küsimused TTJA numbripäringu, kalmistuportaali ning PPA
dokumendi taotluse staatuse ja biomeetria kehtivuse kontrolli kohta, kas
need peaksid olema raskemini kättesaadavamad ning peaksid olema
liidestatud andmejälgijaga?

Oodatud on ka kõik muud teemaga haakuvad kommentaarid.

Ronald Liive

Ajakirjanik
www.geenius.ee <http://www.geenius.ee/>
+372 50 40 196