Subject: FW: Kaasamiskiri -– ELi raamotsuste edasine areng vastastikuse tunnustamise valdkonnas kriminaalasjades
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Karine Grigorjan-Algmaa - TLRKK" <[email-masked]>, "Tartu HK Menetlus - KOHTUD" <[email-masked]>
Date: Mon, 11 May 2026 09:38:42 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, May 11, 2026 8:00 AM
To: Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; 
Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - 
KOHTUD <[email-masked]>
Subject: Kaasamiskiri -– ELi raamotsuste edasine areng vastastikuse 
tunnustamise valdkonnas kriminaalasjades

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Pealkiri: Kaasamiskiri -– ELi raamotsuste edasine areng vastastikuse 
tunnustamise valdkonnas kriminaalasjades

Registreerimise kuupäev: 10.05.2026

Registreerimise number: 7-1/3795.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee