Subject: Soo tee 3-5 sidevõrk. Riigitee kaitsevööndis ehitamine
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 29 Aug 2025 10:45:25 +0300

Tere!

Palun kooskõlastust Soo tee 3-5 korterelamuste sidevõrgu
muudatusprojektile.

Selgituseks. Muudatusprojektile seetõttu, et Soo tee 3 ja 5 korterelamute
ehitusluba väljastati sidevõrgu lahendusega AS Teliale kuuluvast
taristust. Juhtus, aga kentsaks olukord, kus projekti kooskõlastust
uuendades teatas AS Telia, et nad ei saa enam meile oma taristust
sideühendust pakkuda. Olime sunnitud sidevõrgu ümber projekteerima ja
liituma lairibaühenduse võrguga. ELASA-ga liituda saame vaid juhul, kui
rajame liitumiseks uue sidekaevu ja sellega kaasnevad ehitustööd ning
rajatised 11342 Saku-Tõdva tee kaitsevööndis.

Lisasi tutvumiseks ja sobivusel ka kooskõlastamiseks manusesse
muudatusprojekti asendiplaani ja seletuskirja.

Parimate soovidega

Eda Vane

maastikuarhitekt

Bonava Eesti OÜ

Toompuiestee 35

10149 Tallinn, Estonia

bonava.ee