Subject: Kanepi valla ÜVK arendamise kava aastateks 2024-2035 kooskõlastamine
From: "Reimo Alas" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 28 Mar 2024 17:25:57 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastan üle vaatamiseks ja kooskõlastamiseks „Kanepi valla ühisveevärgi ja
–kanalisatsiooni arendamise kava aastateks 2024-2035“. Vastavalt
Ühisveevärgi ja –kanalisatsiooni seaduse § 15 tuleb ühisveevärgi ja
-kanalisatsiooni arendamise kava enne kinnitamist kooskõlastada
Terviseametiga.

Kava saab alla laadida järgmisel lingilt:
https://www.dropbox.com/scl/fi/72fb672ewqeps1t707jgq/240326-Kanepi-valla-V
K-2024-2035.zip?rlkey=seevvylkkhe1wolk3nut7urhu
<https://www.dropbox.com/scl/fi/72fb672ewqeps1t707jgq/240326-Kanepi-valla-
VK-2024-2035.zip?rlkey=seevvylkkhe1wolk3nut7urhu&dl=0> &dl=0

Küsimuste korral palun operatiivselt ühendust võtta.

Lugupidamisega

Reimo Alas

Projektijuht

OÜ Keskkonnaprojekt

Tel +372 50 79 042

[email-masked] <mailto:[email-masked]>