Subject: FW: Tudengi ürituse korraldamine
From: "SM kantselei info"
To: "RAM Info"
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Oct 2024 10:31:46 +0300

Edastame pöördumise Rahandusministeeriumile.

Lugupidamisega

Sotsiaalministeerium

From: Kaspar Kallasmaa <[email-masked]>
Sent: Tuesday, October 8, 2024 9:58 AM
To: [email-masked]
Subject: Tudengi ürituse korraldamine

Tervitus,

olen tudeng Tartu ülikoolis ja kirjutan teile et uurida pokkeriõhtu
korraldamise tingimuste kohta. Soovime seoses TÜ kursuse raames korraldada
max. 50-le mees ja nais üliõpilastele heategevuslikku pokkeriturniiri,
mille võitja valib meie ette antud nimekirjast mõne heategevus
organisatsiooni kellele suunatakse annetuskasti ja ürituse eelarvest
eraldatud raha annetusena. Sh. ka pokkeri lauas võidetud raha summa, mis
läheb annetamisele ja mida võitja endale ei saa.

Oleme juba uurinud Hasartmängu seadust (HasMS)
(https://www.riigiteataja.ee/akt/121112020005?leiaKehtiv) ning teinud
korrektuure oma plaanide osas et mitte sattuda vastuollu kehtivate
seadustega. Samuti oleme saanud TÜ poolt vajaliku loa ning toetuse et
antud üritust läbi viia, juhul kui see vastab kehtivatele seadustele.

Kuna HasMS kohaselt ei tohi mängida rahalises väärtuses panustega ning
sisseostu kui sellist ei tohi olla oleme lahendanud üritusel osalemise
ainult osalemistasuga. Plaanis on müüa 7€ eest osaluspiletit. Osalustasu
sisaldab endas 5€ väärtuses baarikrediiti mille eest saab osta kohapeal
snäkke ja mitte-alkohoolseid jooke. Iga osaleja saab ise valida kas ta
soovib ka žetoone et päriselt pokkerilauas osaleda või mitte. St et jagame
žetoone tasuta ning ürituse sissepääsu pilet tagab esmajärgus muude
teenuste ja tegevuste olemasolu.

Tõsi, et võitjaid premeeritakse toetajate ja sposorite kaupadega (joogid,
mütsid, särgid, pusad jne.) mida saab tõlgendada kui rahalises väärtuses
mõõdetavat kaupa, kuid kindlasti ei vasta antud kaupa väärtus lauas
mängitavatele väärtustele ja on rohkem motivatsiooni tõstmise eesmärgil
jagatav kaup.

Meil on plaanis luua mängijatele mänguala ning puhkeala:

*                    4 mängu lauda, iga laud mahutab u 12 mängijat, sh.
ekraanid kus kuvatakse small- ja big blind panuste suurust ja järele
jäänud mängu aega. Võimalusel ka iga laua TOP mängijate žetoonide arvu

*                    Snäki- ja joogibaar kust saab soetada erinevaid jooke
ja snäkke.

Kas te oskate anda oma seisukoha antud ürituse korraldamisele ning
soovitusi, kuidas vältida seadustega vastuollu minemist?

Kõike Parimat,
Kaspar Kallasmaa
Majandusteaduse bakalauruseõpe 2.aasta (2023/2025) tudeng
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
+372 53363363