Subject: FW: Tartu põhjapoolne ümbersõit; Geotehniliste uuringute uuringukava
From: "Tiit Vunk" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 21 Jul 2026 10:21:06 +0300

Tere

Palun registreerida deltas ja suunata mulle täitmiseks.

Asjatoimik: 2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa km 162,6-167,3 Kärevere
möödasõit, km 170,5-178,7 Kardla-Tartu lõik ja Tartu põhjapoolne ümbersõit

8-1/21-003

Tiit Vunk

Transpordiameti projekteerimise osakonna projektijuht

From: Taavi Sadam <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 21, 2026 9:03 AM
To: Tiit Vunk <[email-masked]>
Cc: Leivi Arumäe <[email-masked]>; Guido Laagus
<[email-masked]>
Subject: Tartu põhjapoolne ümbersõit; Geotehniliste uuringute uuringukava

Tere

Saadan kooskõlastamiseks Tartupõhjapoolse ümbersõidu geotehniliste
uuringute uuringukava (link allpool).

<https://reaalprojekt.sharepoint.com/:f:/s/ProjektiPank/IgCyAtzm816RSo1_lc
cfEkONAXFfs8iw0AIrIA4fsPfHQPg?e=g5DhA2>  20260721_GL_Uuringukava

Lisan infoks, et saadan eraldi e-kirjaga kooskõlastamiseks projektijuhi
vahetuse (T. Agasild).

Tervitades

Taavi Sadam

Projektosakonnajuhataja

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174B

+372 5110864

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee