Subject: FW: Saaremaa, Kärla alevik, Pargi tn 2 laadimistaristu projekt-muudatus
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 10:58:03 +0300

Tere

Edastan regimiseks, muudatus

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Kooskõlastuste üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: Nikita Demeštšenko <[email-masked]>
Sent: Monday, May 4, 2026 5:26 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Saaremaa, Kärla alevik, Pargi tn 2 laadimistaristu projekt

Tere,

Projektis on muudetud valgusti tüüp. Palume kooskõlastada muudatus. Asend,
seletuskiri, valgustusarvutused ja varem kooskõlastatud projekt.

Lugupidamisega,

Nikita Demeštšenko

Projekteerija

mob +372 5670 4184 | e-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

OÜ Pluvo Eesti | Värvi tn 4, 10621 Tallinn |  <http://www.pluvo.ee/>
www.pluvo.ee

From:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] <
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Sent: Tuesday, March 24, 2026 3:32 PM
To: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: Saaremaa, Kärla alevik, Pargi tn 2 laadimistaristu projekt

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Saaremaa, Kärla alevik, Pargi tn 2 laadimistaristu projekt

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/231cb6b9-52a
a-4001-a5b5-0afd9224eca4

Tähtaeg:

18.04.2026

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija: